Sanja Režek
Sramežljivi učenici rijetko govore, a kad odgovaraju na pitanje najčešće odgovaraju s da ili ne. Nemojte igrati njihovu igru i postavljati im samo pitanja alternativnog izbora
Učenje može i treba biti aktivnost kojoj se rado vraćamo. Važno je učiti redovno, aktivno, kreativno i s razumijevanjem. Osim razumijevanja, ponavljanje naučenoga od ključne je važnosti
Kreativnost nije dar s kojim se rađa, već karakteristika osobe koja se razvija tijekom vremena. Među ostalim, od velike je važnosti motivacija. Dakle, da biste bili kreativni i doveli svoje djelo na n...
Djeca školske dobi lažu i zato što isprobavaju novi oblik ponašanja, žele ojačati samopouzdanje i dobiti odobrenje od okoline, žele pažnju, a najčešće lažu da se trenutno „spase” od kazne ili da izbje...
Ignoriranje problema i očekivanje da će se s vremenom riješiti sami od sebe može stvoriti brojne komplikacije, ali i pogoršati psihičko stanje djeteta, kasnije odrasle osobe, zbog neliječenog poremeća...
U terapijskom tretmanu anksioznih poremećaja kod djece postoji niz psihoterapijskih tehnika koje uključuju kognitivno-bihevioralnu terapiju, KBT, grupnu i obiteljsku terapiju. Bitna je dobra suradnja ...
Zahtjevi za poticanje samoreguliranog učenja novi su izazov za učitelje koji zahtijeva više uključenosti i uloženoga napora u kvalitetno poučavanje da bi se postigli optimalni ishodi učenja
Suvremena škola zahtijeva i suvremeni pristup učenju i poučavanju. Na tom tragu trebala bi biti i mjesto poticanja i razvoja učeničke kreativnosti
Jedan od najvažnijih zadataka suvremene nastave razvitak je samostalnog i kreativnog mišljenja te je dužnost učitelja da njihov odgojni rad potiče učenika na razvijanje njegovih kreativnih sposobnosti...
Od iznimne je važnosti da dijete, i kad se dogodi loša ocjena, osjeti da nam je važno, da ga želimo saslušati, da se brinemo o njemu, da mu vjerujemo, da znamo da ono to može ispraviti, ali mora se po...
Anksioznost, depresija, poremećaj hiperaktivnosti i deficita pažnje, opsesivno-kompulzivni poremećaj, posttraumatski stresni poremećaj nisu „privilegij” odraslih. Od svih tih poremećaja pate i djeca
Škola mora prihvatiti da je svaki učenik jedinstven, da se stilovi učenja razlikuju i da učitelji moraju prilagoditi svoj način poučavanja tako da svaki učenik može ispuniti zahtjeve školovanja
Istraživanje psihologinje Barbare Kerr pokazalo da je samo 22 posto odstupanja u kreativnosti posljedica utjecaja gena, što znači da je kreativnost naučena sposobnost. Ili drugim riječima: svi možemo ...
Laganje je normativno ponašanje uobičajene faze učenja i usvajanja tehnika laganja koje prolaze sva djeca i u velikoj mjeri „prerastu” takva ponašanja. Upravo povremena laganja odraz su dječjeg usmjer...
Neki se ljudi brže i jednostavnije prilagođavaju promjenama u okolini, a nekima treba više vremena da prihvate i prorade što se dogodilo. Iako su krizni događaji traumatski za većinu ljudi, važno je r...
Simptomi anksioznosti mogu izazvati intenzivnu nelagodu i bitno utjecati na kvalitetu života djeteta. Simptomi mogu smanjiti dječje akademske uspjehe, socijalne i obiteljske aktivnosti. Djeca se osjeć...