Uspješnost učitelja uvjetovana je motivacijom učenika i postignutim rezultatima. Nerijetko se učitelji pitaju zašto neki učenici na nastavi rade puno i odrađuju svoje zadatke korektno te ostvaruju rezultate kao da rade za sebe, dok drugi dođu na nastavu i odrade zadatak jer moraju, bez vidljivih rezultata. Motiviranje u nastavi učinkovito je samo ako se kod učenika pobudi određena potreba. Produktivnost rada nije odgovornost učenika već i učitelja. Pitanje je može li učitelj utjecati na ponašanje i uspješnost u radu djece i kako. Uspješnost na radu potiče zadovoljstvo djece, koje je danas u najvećoj mjeri potaknuto direktnim ili indirektnim odnosom učitelja prema njima, to uvelike utječe
Psiholog
Suvremena nastava kao poticaj kreativnosti
Jedan od najvažnijih zadataka suvremene nastave razvitak je samostalnog i kreativnog mišljenja te je dužnost učitelja da njihov odgojni rad potiče učenika na razvijanje njegovih kreativnih sposobnosti i potencijala
Ovaj članak je zaključan Molimo Vas da se pretplatite kako bi nesmetano mogli čitati sav naš sadržaj