Kovačić ističe kako ravnatelji trebaju graditi zajedništvo i biti potpora jedni drugima u razvoju vještina vođenja škole. Nužno je, naglašava, podizati dignitet struke i isticati važnost ravnateljske uloge. 

– Naravno, tu je i borba oko položaja ravnatelja i reguliranja statusa zapošljavanja. Smatram da bi ravnatelji trebali biti najbolje plaćeni djelatnici u školskim ustanovama. Ako ćemo gledati motivaciju nastavnika za ravnateljskom pozicijom, u praksi vidimo da savjetnik ili izvrsni savjetnik u školi ima u nekim slučajevima veću plaću od ravnatelja. Dakle, koja je onda motivacija? Nastavnik koji preuzme ulogu ravnatelja izgrađuje put od početka, uči se biti ravnatelj s obzirom na to da u Hrvatskoj nema škole za ravnatelje, no zašto bi to netko radio ako mu je nastavnička pozicija bolja ‒ pita se Kovačić. 

Smatra kao je presudno vratiti dignitet djelatnika škola, odnosno povjerenje javnosti u obrazovni sustav, kao i osigurati uvjete da u školama rade nastavnici kojima je to uistinu poziv. 

– Učenicima treba omogućiti razvoj interesa uz adekvatno obrazovanje, a tu danas imaju bitnu ulogu i roditelji koji nekad djeluju pretjerano zaštitnički. Zato je nužno pronaći mehanizme za povratak digniteta nastavnika i cijelog sustava obrazovanja, smatra novi predsjednik Udruge. 

Antun Kovačić završio je Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu, a nakon studija radio je u privredi. Od 2000. je nastavnik strukovnih predmeta iz područja elektrostrojarstva i automatizacije. Od 2001. je suradnik Hrvatske obrtničke komore i član povjerenstava za provedbu pomoćničkih i majstorskih ispita za autoelektričare. 

‒ Od kada sam ravnatelj promatram stalne promjene u sustavu obrazovanja bez kojih ne možemo napredovati. Zato sam pobornik provedbe projekata modularne nastave u koju sam uključen od samih početaka i član sam mobilnog tima za elektrotehniku i računarstvo. U reformi vidim mogućnost velikog napretka, posebice za učenike kada je riječ o načinu poučavanja i stjecanja kompetencija za tržište rada. Da, i ova je promjena izazov, postoje problemi koje treba svladati, poput toga kako učenik koji izostane veći broj nastavnih sati može nadoknaditi ishode iz određenog modula ‒ kaže Kovačić, dodajući kako su se u Elektrotehničkoj i prometnoj školi Osijek uspjeli dobro organizirati.  

Škola koju vodi je Regionalni centar kompetentnosti i aktivna je u nizu projekata. Od 2020. do 2023. proveli su dva velika projekta i dogradili školu s 2500 kvadratnih metara te je opremili i osigurali stručno usavršavanje nastavnika. Sada rade u modernim prostorima koji, uvjeren je ravnatelj, učenicima omogućuje kvalitetno obrazovanje.