Neizbježna je činjenica da ocjene utječu na motivaciju učenika. Loša ocjena može ih ili natjerati da se još više potrude ili demotivirati do te mjere da sasvim izgube volju za učenjem, budući da za svoj rad nisu primjereno nagrađeni. Učenici onda počinju smatrati da su konstantno zakinuti pa mogu zaključiti i kako im se ne isplati truditi jer uviđaju da je njihova nagrada uvijek ista. Takve situacije dovode učenika do manje usvojenog znanja pa i do lošijih ocjena. Učitelji se rijetko odlučuju za povećanje ocjena jer smatraju da će se davanjem boljih ocjena smanjiti njihovi kriteriji, međutim do takvih problema ne bi trebalo doći ako učitelji ocjenjuju često, potkrijepivši ocjene komentari
Psiholog
Ocjena kao motivacija
Mnogi učitelji smatraju da učenike treba natjerati na učenje, ali upotreba loših ocjena iz tog razloga može dovesti do kontraefekta
Ovaj članak je zaključan Molimo Vas da se pretplatite kako bi nesmetano mogli čitati sav naš sadržaj