
U knjizi Vrtić po mjeri djeteta (podnaslovljenoj Kako procjenjivati kvalitetu u ustanovi ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja) autorica problematizira izuzetno aktualnu i osjetljivu problematiku suvremenih odgojno-obrazovnih sustava - vrednovanje njihove kvalitete. U formi priručnika obraća se svima kojima je profesija i izbor odgoj i obrazovanje, a žele više saznati o procesima samovrjednovanja i vrjednovanja kvalitete ustanove u kojoj djeluju.
Suptilnim nijansiranjem autorica u devet poglavlja (Priča o kvaliteti ili kako ju razumijemo, Priča o meni, Priča o nama, Odnosi su važni, zar ne?, Svijet oko nas, Priča o dobrom duhu, Zar i odrasli trebaju učiti?, Zajedno smo jači, Biti bolji) postiže u našim primjerima rijetko postignutu izvrsnu ravnotežu između znanstvenog i uvjetno rečeno popularnog pristupa u pisanju priručnika ovakve vrste. Upravo zbog te namjene, posebice za roditelje, važna mu je značajka jednostavnost, razumljivost, smislenost pisanog izričaja kojim raspravlja o složenoj problematici kvalitete odgojno-obrazovnog rada, organizacije ustanove, složenosti i važnosti međusobnih odnosa kao i o indikatorima ukupne kvalitete ustanove.
Ovaj je priručnik rezultat dugogodišnje prakse autorice u brojnim vrtićima u kojima je imala značajne rezultate u mijenjanju odgojne prakse pa je za očekivati da će i stručnim djelatnicima olakšati uvođenje promjena u vrtićima.