NOVOSTI

15.12.2014

Pola stoljeća predškolskog odgoja u Zaprešiću

Dječji vrtić Vrtuljak iz Zaprešića, zapravo nasljednik prvog vrtića otvorenog u tome gradu 1964. godine, djeluje danas na tri lokacije s 25 odgojnih skupina u redovitom programu i jednoj skupinom u programu predškole. U Mokričkoj 59 nalazi se središnji objekt s 15 odgojnih skupina u redovitom programu i jednom skupinom katoličko-vjerskog odgoja. Odmah u susjedstvu, u Mokričkoj 57a nalazi se područni objekt s osam odgojnih skupina u redovitom programu i jednom skupinom u programu predškole, dok se u četvrti Dubravica nalazi područni objekt s jednom mješovitom skupinom u redovitom programu. Svim je realiziranim programima u vrtiću Vrtuljak obuhvaćeno oko 600 djece...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br. 40 / 16. 12. 2014.

15.12.2014

Učitelji – glavni činitelji kvalitete

U svim raspravama o obrazovanju i ulozi koju obrazovanje ima u društvenom i gospodarskom razvoju neprestano se ističe kako ključnu ulogu u stvaranju kvalitetnog obrazovanja imaju – učitelji. Bez kvalitetnoga učitelja nema ni kvalitetnoga obrazovanja, pogotovo sa stajališta ostvarivanja programa Obrazovanje za sve. O tome što bi učitelji trebali sami učiniti na poboljšanju svoga položaja i osvješćivanju svoje ključne uloge koju imaju u stvaranju kvalitetne škole govori i poseban dokument koji je u obliku vodiča izradio i nedavno objavio UNESCO...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br. 40 / 16. 12. 2014.

15.12.2014

Petrinja: Otvoren studentski restoran na Učiteljskiom fakultetu

Otvaranje studentskog restorana pokazuje da se država brine za uvjete života i standard budućih akademskih građana i da ulaže koliko trenutno može u stvaranje kvalitetne infrastrukture u visokom školstvu...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br. 40 / 16. 12. 2014.

15.12.2014

Nezaboravno iskustvo za učenike i učitelje

Osnovna škola Molve sudjeluje u Comenius projektu pod nazivom „Let's Europe's rhythm beat in the same heart” u okviru kojega surađuje s partnerskim školama iz Litve, Italije, Mađarske, Poljske i Turske, a krajem studenoga škola Gymnazjum Marii Konopnickiey iz Szydlowa, mjesta oko 15 km udaljenog od grada Piotrkow Trybunalski u Poljskoj bila je domaćin njihovog okupljanja. Na spomenutoj petoj mobilnosti školu su predstavljale učenica sedmog razreda Veronika Vrčak, učenica šestog razreda Sabrina Ivančan, učiteljica matematike Danijela Večenaj, učiteljica povijesti i geografije Biljana Vargek Kantar te koordinatorica projekta, učiteljica engleskog jezika Mirjana Kelemin...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br. 40 / 16. 12. 2014.

15.12.2014

Autoritet se gradi strpljenjem, poštovanjem i povjerenjem

Autoritet ne znači da djeca moraju slušati ili prihvaćati sve što se govori, čak i kad ne razumiju zašto to roditelji govore. Autoritet nije manipulacija strahom. To što ste roditelj uopće ne znači da imate ili morate imati nepovredivi autoritet. Pravi je roditeljski autoritet mješavina poštovanja i povjerenja. Autoritet se uči, stječe i postupno oblikuje. To nije stanje, već proces koji stvarate postupno, od prvog dana djetetova rođenja...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br. 40 / 16. 12. 2014.

15.12.2014

Šesti sveučilišni Dani e-učenja

Kroz Dane e-učenja želi se akademskoj zajednici, prvenstveno nastavnicima Sveučilišta u Zagrebu, pružiti mogućnost razmjene iskustava i stjecanja novih spoznaja o primjeni informacijskih i komunikacijskih tehnologija te tehnologija e-učenja u obrazovnom procesu...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br. 40 / 16. 12. 2014.

15.12.2014

Inkluzija djece s posebnim potrebama i pravima

U većini slučajeva poremećaj pažnje i hiperaktivnost otkrije se tek polaskom u školu. Roditelji hiperaktivne djece imaju poteškoća u odgoju, ali taj poremećaj ne prepoznaju ili se ne mogu s njime suočiti. Stoga je, uz kompetencije učitelja, suradnja roditelja s učiteljima i stručnim suradnicima od iznimne važnosti za pravilan odgoj i obrazovanje djece s ADHD sindromom. Slučaj koji opisujemo to najbolje potvrđuje...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br. 40 / 16. 12. 2014.

15.12.2014

AGRI+ – integracija školskog znanja i razvoja poljoprivrede

Srednja škola Petrinja jedina je srednja škola u Sisačko-moslavačkoj županiji koja obrazuje učenike u poljoprivrednim zanimanjima. Od rujna 2012. do rujna 2013. godine škola je bila nositelj projekta „AGRI+ – integracija školskog znanja i razvoja poljoprivrede?, čija je ukupna vrijednost bila 123 478,94 eura i u kojemu su joj partneri bili Tehnička škola Sisak, „Centar za šljivu i kesten”, Sisačko-moslavačka županija i Grad Petrinja...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br. 40 / 16. 12. 2014.

15.12.2014

Različite kulture kao obrazovna vrjednota

Na seminaru koji je održan dijelom u Grškoj, a dijelom u Turskoj sudjelovalo je 16 nastavnika iz Finske, Švedske, Nizozemske, Poljske, Austrije, Italije, Francuske, Grčke, Turske, Rumunjske i Hrvatske. Glavna je tema seminara bila istraživanje regije oko Egejskog mora kao kulturne poveznice između Bliskog istoka i Europe. Na mjestima ključnih događaja sudionici seminara istraživali su utjecaje i posljedice kroz međukulturni dijalog s naglaskom na obrazovanju...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br. 40 / 16. 12. 2014.

 

15.12.2014

OŠ Mursko Središće: Nezaboravni „Naš mali kaj”

Na Međunarodni dan djeteta, 20. studenoga, u Osnovnoj školi Mursko Središće održan je jedanaesti Naš mali kaj – manifestacija koju je prije jedanaest godina pokrenula i još uvijek vodi Sonja Vršić, profesorica hrvatskog jezika, s ciljem očuvanja kajkavske riječi među osnovnoškolcima. U početku zamišljen kao susret mladih pjesnika literata iz godine u godinu obogaćivao se novim aktivnostima i natječajima da bi se od prošle godine koncepcija upotpunila raznovrsnim radionicama namijenjenim darovitim učenicima. Još u listopadu poziv za sudjelovanje odaslan je svim školama u okružju te se na četii natječaja (kajkavski jezični kviz Smo kaj pozabili?, fotografski natječaj Stari zdenci, literarni natječaj Zviraju reči i glazbeni natječaj Pesma zvoni prijavio rekordan broj škola, učenika i njihovih mentora...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br. 40 / 16. 12. 2014.

Moja košarica:

0 kom
0 kn