NOVOSTI

05.03.2015

Produljen rok za prijave na 20. Filmsku reviju mladeži

Zbog velikog broja filmova koji su nam pristigli zadnjeg dana prijave, odlučili smo svim našim mladim filmoljupcima – „kampanjcima”, produžiti rok za prijavu na 20. Filmsku reviju mladeži Hrvatskog filmskoga saveza do 15. ožujka.

Autori koji su napravili film nakon 1. siječnja. 2013. godine i koji u vrijeme nastanka filma nisu bili mlađi od 14 i stariji od 20 godina, mogu prijaviti svoj film do 15. ožujka, na stranici http://www.hfs.hr, pod kategorijom festivali. Ostale uvjete prijave pronađite na mrežnim stranicama festivala.

20. Filmska revija mladeži, nacionalna revija, te 8. Four River Film Festival, međunarodni festival posvećen srednjoškolskom filmu, ove se godine održavaju od 23. do 27. lipnja u Karlovcu, u organizaciji Hrvatskog filmskog saveza i Kinokluba Karlovac.

02.03.2015

Obavijest i isprika pretplatnicima Školskih novina

Prošloga tjedna dio naših pretplatnika nije dobio Školske novine (br. 7/2015.), i to zbog propusta u adresiranju pošiljki (što obavlja naš poslovni partner).
Ispričavamo se svima što Školske novine nisu dobili.
Ako ste i Vi među njima, molimo Vas da nam to javite telefonom (01 4855720) odnosno e-poštom (info@skolskenovine.hr ili pretplata@skolskenovine.hr), kako bismo znali kome trebamo naknadno poslati Školske novine.

02.03.2015

Pola stoljeća Dječjeg vrtića „Potočnica” Zagreb

Ovaj je vrtić prepoznat kao ustanova koja teži visokoj razini kvalitete rada s djecom, a osobito s djecom s teškoćama. Kako bi se toj djeci omogućilo sretno i bezbrižno djetinjstvo u društvu njihovih vršnjaka, nužno ih je uključiti u odgovarajuće programe ranog odgoja i obrazovanja, što „Potočnica” svojim programima inkluzije i integracije uspješno čini još od 1998. godine...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br.8 / 03.03. 2015.

02.03.2015

Učenje prometne kulture u virtualnom svijetu

Hrvatski autoklub i Agencija za odgoj i obrazovanje predstavili su  25.veljače, u sklopu akcije „Sigurno u prometu”, edukativno-preventivno 3D biciklističko igralište koje je proizvela tvrtka „Kreativni odjel” iz Rijeke. Izradu virtualnog igrališta financiraju Nacionalni program sigurnosti cestovnog prometa i Hrvatski autoklub uz podršku Agencije za odgoj i obrazovanje, a aplikacija je zamišljena kao igra u kojoj djeca kroz zabavu stječu osnovna znanja o prometnoj kulturi. Umijeće vožnje virtualnog bicikla na 3D poligonu punom prepreka pokazali su učenici Osnovne škole Lovre pl. Matačića...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br.8 / 03.03. 2015.

02.03.2015

Prvi Dan otvorenih vrata u znaku ružičaste boje

Kako bi javnosti pokazao što i kako, Učenički dom Marije Jambriška na zagrebačkom Gornjem gradu nedavno je otvorio svoja vrata. Doslovno, kroz prvi po redu Dan otvorenih vrata, upriličen i spojen na Dan ružičaste majice 25. veljače, simbolično na taj način pokazavši svoju odlučnost u borbi protiv nasilja u školama. Naime, Dan ružičastih majica, poznatiji kao Pink Shirt Day, program je prevencije vršnjačkog nasilja, a obilježava se zadnje srijede u veljači. Ideja je nastala u znak protesta zbog incidenta koji se dogodio u jednoj školi u Kanadi...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br.8 / 03.03. 2015.

02.03.2015

Hrkanje loše utječe na razvoj djeteta

Stručnjaci ističu da hrkanje utječe na produktivnost djece. Djeca trebaju energiju da bi mogla koncentrirano sudjelovati u nastavi, a to im omogućava duboki, miran san. Ako je san narušen, to se negativno odražava na njihove uspjehe. Kao posljedica smanjenog unosa kisika u mozak mogu se pojaviti poremećaji u ponašanju i loše ocjene. Kako su potvrdila američka i njemačka istraživanja, udio je djece s lošim uspjehom u školi u skupini onih koji hrču 30,6 posto, gotovo dvostruko više od kontrolne skupine sa 16,3 posto...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br.8 / 03.03. 2015.

02.03.2015

Stručna praksa u mariborskim hotelima i putničkim agencijama

Trideset učenika Ekonomsko-birotehničke škole Slavonski Brod u zanimanju hotelijersko-turistički tehničar provelo je dva tjedna u Mariboru na stručnoj praksi. Bila je to jedinstvena prilika za sve učenike da pokažu odgovornost i samostalnost u stvarnom radnom i životnom okruženju, od snalaženja u stranom gradu, upoznavanja i suradnje s radnim kolegama do kulturnih i zabavnih događanja. Svi učenici pokazali su se izuzetno uspješnima i s pohvalama su odradili svoj zadatak, a neki su dobili i ponudu za posao kada završe srednjoškolsko obrazovanje...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br.8 / 03.03. 2015.

02.03.2015

DV „Botinec”, Zagreb: Osviješteni ekoistraživači u pelenama

Planirajući zadaće održivog razvoja za jasličku dob potrebno je planirati razvoj temeljnih ekoloških spoznaja, izgrađivanje pozitivnih odnosa prema prirodi i okolini te razvoj važnosti osobnog djelovanja u zaštiti okoliša. Također se stalno vodi računa i o razvoju ekološke osjetljivosti djeteta i stvaranju navika brige i očuvanja okoliša...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br.8 / 03.03. 2015.

02.03.2015

Kroz mobilnost se osnažuju kompetencije

Međunarodni projekti obogatili su kurikulum Osnovne škole Horvati iz Zagreba, osnažili jezične, digitalne, građanske i poduzetničke kompetencije njihovih učenika i učitelja te donijeli školi europsku dimenziju. Kazala je to ponosno ravnateljica mr. sc. Biserka Matić-Roško o važnosti projekata Europske unije koje aktivno provode u njihovoj školi i istaknula da su tijekom posjeta školama partnerima imali priliku usporediti naše školske sustave, upoznati se s načinom rada i upravljanja školama, ali i razmijeniti iskustva iz prakse...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br.8 / 03.03. 2015.

02.03.2015

OŠ Gvozd: Razvoj školskog kurikuluma

Uz pomoć brojnih projekata Osnovna škola Gvozd uspostavila je sustav vrijednosti,  kvalitetnije suradničke odnose te senzibilizirala roditelje i lokalnu sredinu za sva događanja i aktivnosti škole. Na tome je tragu i projekt Razvoj kurikulumske kulture – osnaživanje škola za razvoj i implementaciju školskog kurikuluma kojemu je cilj osnaživanje sudionika projekta za razvoj, izradu, provedbu i evaluaciju školskog kurikuluma u osnovnom obrazovanju te edukacija nastavnog osoblja za izradu školskog kurikuluma usmjerena na ishode učenja koji su u skladu s potrebama i interesima učenika, roditelja i lokalne zajednice u kojoj škola djeluje...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br.8 / 03.03. 2015.

Moja košarica:

0 kom
0 kn