NOVOSTI

10.12.2018

Pametne zemlje odustale su od digitalizacije

Ne postoji nijedno istraživanje na svijetu koje bi pokazalo da digitalizacija školstva ima pozitivne učinke. Dakle, sva ova računalna oprema, tableti koji su predstavljeni kao spas hrvatskoga školstva, nigdje na kugli zemaljskoj nisu urodili plodom. Štoviše, čim je više neka država ulagala u digitalizaciju svoga školstva, to su ocjene i znanje učenika bili slabiji...
Više u tiskanome izdanju ŠN, br. 39 / 11.12.2018

10.12.2018

Intervju: Prof. dr. sc. Manfred Spitzer, njemački psihijatar, psiholog i neuroznanstvenik

Ne smijemo pokleknuti pred lobijima, ne smijemo dopustiti da proizvođači računala i mobitela zarađuju na zdravlju naše djece. Ugrožavamo generaciju koja će nas naslijediti. Dakle, takva forsirana digitalizacija koristi samo tehnološkim tvrtkama, koje su, znamo svi, najbogatije na svijetu. Ovakvim pogrješnim reformama vlade te tvrtke samo čine još bogatijima...
Više u tiskanome izdanju ŠN, br. 39 / 11.12.2018

10.12.2018

Pedagog – nositelj promjena, planiranja i dijaloga

Na temelju istraživanja odgojno-obrazovne prakse pedagog bi trebao prepoznavati određene situacije i probleme te stvarati pogodno okruženje za odvijanje dijaloga različitih sudionika odgojno-obrazovnog procesa u svrhu postizanja kvalitetnih promjena u praksi...
Više u tiskanome izdanju ŠN, br. 39 / 11.12.2018

10.12.2018

Planinarska sekcija za djecu i mlade Dumina, Osijek

Naziv sekcije, koja okuplja osnovce i srednjoškolce, dolazi od osječke riječi „dumina”, koja u slengu označava dobru foru, odnosno zabavu. U tri su godine postojanja ostvarili 20 izleta, s oko 2000 učenika, profesora i ponekim roditeljem...
Više u tiskanome izdanju ŠN, br. 39 / 11.12.2018

10.12.2018

OŠ Eugena Kvaternika, Velika Gorica: Više od četiri stoljeća u službi djece

Ono što me potaknulo da preuzmem vođenje škole jest činjenica da je kadar iznimno vrijedan, pun ideja, požrtvovnosti. To jako dobro znam, jer sam s njima usko surađivala kao pedagoginja. A s takvim ljudima zaista ništa nije teško napraviti, ističe ravnateljica Monika Brleković...
Više u tiskanome izdanju ŠN, br. 39 / 11.12.2018

10.12.2018

Popovac: O ranom napuštanju školovanja na usavršavanju u Poljskoj

Djelatnici baranjske OŠ Popovac sudjelovali su na usavršavanju Erasmus+ u poljskom gradiću Sieradzu, u projektu The future begins today. Nakon upoznavanja i predstavljanja četiriju škola koje sudjeluju u projektu iz Poljske, Španjolske, Italije i Hrvatske, uslijedila je zanimljiva radionica. Učitelji su učili plesati poljske narodne plesove kao što su polka i poloneza...
Više u tiskanome izdanju ŠN, br. 39 / 11.12.2018

10.12.2018

Njemačka proslava Svetog Martina u Ivancu

Učenici njemačkoga jezika OŠ Ivana Kukuljevića Sakcinskog iz Ivanca ove su godine ponovno obilježili Dan svetog Martina, prema običajima zemalja njemačkoga govornog područja. Učenici su izrađivali lampione te učili prigodne pjesme na njemačkome jeziku. Dramska je skupina uvježbala prigodnu predstavu pod nazivom „Sveti Martin je izvanzemaljac”...
Više u tiskanome izdanju ŠN, br. 39 / 11.12.2018

10.12.2018

Intervju: Wollfy Krašić, povjesničar

Iako su se mnogobrojna lobiranja i propagiranja ideje hrvatske državne samostalnosti mogla činiti kao beskorisna u opisanoj situaciji, ona su itekako došla do izražaja prilikom raspada komunističkih sustava u istočnoj Europi i kraha Jugoslavije...
Više u tiskanome izdanju ŠN, br. 39 / 11.12.2018

10.12.2018

OŠ braće Radića, Pakrac: Erasmus+-projekt posvećen radu s (potencijalno) darovitima

Glavni problem u radu s nadarenima predstavlja nedostatak stručnih kompetencija učitelja za rad s (potencijalno) darovitim učenicima jer su stručna usavršavanja koja se odnose na rad s darovitim učenicima rijetko organizirana, često su skupa i nisu dostupna svim učiteljima. Ovim je Erasmus-projektom škola dobila veće mogućnosti za edukacije i razmjene dobrih iskustava na međunarodnoj razini...
Više u tiskanome izdanju ŠN, br. 39 / 11.12.2018

10.12.2018

Rani i predškolski odgoj i obrazovanje: Što činiti da dijete bude sretno?

Za djetetovo kvalitetno učenje jako je važno prostorno materijalno okružje koje ga potiče na aktivnost, situacijsko i suradničko učenje. Stalna dostupnost materijala omogućuje neovisnost i autonomiju u učenju. Okružje mora omogućiti djetetu istraživanje različitih logičkih, matematičkih te fizikalnih fenomena i pojava, istraživanje različitih likovnih tehnika, istraživanje prirode...
Više u tiskanome izdanju ŠN, br. 39 / 11.12.2018

Moja ko?arica:

0 kom
0 kn
Rolex replica watches 3235 movement mechanical movement, bi-directional automatic winding by constant-action oscillating weight, frequency 28,800 times per hour, paramagnetic blue replica watches uk Parachrom hairspring, replica rolex end ring, high-performance Paraflex cushioning device, high-performance Chronergy escapement, The paramagnetic nickel-phosphorus alloy pallet and escape wheel uk replica watches have an accuracy of less than two seconds per day.