NOVOSTI

23.03.2015

130 godina školstva u Pirovcu

Osnovnu školu u Pirovcu, malenome dalmatinskome mjestu nedaleko od Šibenika, ove godine pohađa 113 učenika u jednoj smjeni. Za njih brine 27 djelatnika, među kojima ravnateljica Mirjana Božić, pedagoginja Marina Kevrić i knjižničarka Katarina Smolić. Broj učenika je malen, rekla bi ravnateljica „zabrinjavajuće malen”, te kao i u drugim ruralnim sredinama i ovdje pada iz godine u godinu. U nekim razredima tako imaju tek po desetak učenika. Opremljenost škole, uvjeti rada i stručna osposobljenost kolektiva dobri su, samo im djeca nedostaju

Više u tiskanom izdanju ŠN, br. 11 / 24.03. 2015.

 

23.03.2015

Uzor i nadahnuće suvremenim odgajateljima

Na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu obilježena 95. obljetnica života Anice Došen-Dobud, učiteljice i profesorice na studijima predškolskog odgoja na pedagoškim akademijama u Puli i Zagrebu...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br. 11 / 24.03. 2015.

23.03.2015

Smanjiti korištenje mobitela, računala i televizora

Studije o zračenju mobilnih mreža i telefona pokazale su različite rezultate, ukratko bi se moglo reći da polovica studija zaključuje da je zračenje zanemarivo, dok druga polovica tvrdi da postoji rizik za zdravlje...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br. 11 / 24.03. 2015.

23.03.2015

Djeca s posebnim potrebama i suvremene informacijske tehnologije

U skolopu projekta Intergration of speecial needs children and improvement of ITC technologies usage in 6th Primary School (Integracija djece s posebnim potrebama i poboljšanje korištenja IKT-a u VI. Osnovnoj školi Varaždin) koji financira Europska unija u sklopu programa Erasmus+ za područje općeg odgoja i obrazovanja (aktivnost KA1 – mobilnost u svrhu učenja za pojedinca) profesorica defektologinja-logopetkinja Sandra Šenkiš i dipl. učiteljica razredne nastave Petra Lončarić-Časar tri tjedna su provele u Sloveniji...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br. 11 / 24.03. 2015.

23.03.2015

Pizze i torte za okrugle brojke

Dana 14. ožujka diljem svijeta na razne načine obilježava se dan broja pi (π). Za obilježavanje ovog broja, datum 14. ožujka, odabran je zbog najčešće upotrebljavane približne vrijednosti 3,14 te anglosaksonskoga načina pisanja datuma prema kojemu se prvo bilježi mjesec, a zatim dan u mjesecu pa 14. ožujka izgleda kao 3.14...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br. 11 / 24.03. 2015.

23.03.2015

OŠ Mare Švel-Gamiršek, Vrbanja: Škola u prirodi u dolini Soče

U školi u prirodi učenici stječu znanja na zaista poseban način, prateći sve prirodne promjene u pravom smislu riječi, te uočavajući njihove međusobne uzročno-posljedične odnose. Uočavanjem odnosa u prirodi učenici stječu osnovne spoznaje o samoj prirodi, odnosu čovjeka prema prirodi, važnost suživota čovjeka i prirode. Iz svega toga proizlazi i jedna važna zadaća škole u prirodi, a to je humani odnos prema prirodi i razvoj ekološke svijesti...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br. 11 / 24.03. 2015.

23.03.2015

OŠ Hugo Badalić, Slavonski Brod: Tjedan psihologije

Stručno-kompetentni rad odgajatelja očituje se izborom biranih sadržaja i aktivnosti koje odgovaraju određenoj dobnoj skupini djece, napose promišljanih za djecu s posebnim potrebama, a samim time i za potencijalno darovitu djecu, s naglaskom na aktivnostima kojima je cilj poticanje djetetova cjelovitog razvoja...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br. 11 / 24.03. 2015.

 

16.03.2015

Vodice: Stručni skup za ravnatelje osnovnih škola

Najbrojniji do sada stručni skup ravnatelja osnovnih škola u organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje, koji je bio posvećen informiranju ravnatelja o provedbi cjelovite kurikularne reforme te stručnom usavršavanju o temama važnima za funkcioniranje u školama u problematičnim i kriznim situacijama, održan je od 9. do 11. ožujka u Vodicama. Više od 730 ravnatelja osnovnih škola informirano je o aktualnim promjenama u odgojno-obrazovnom sustavu koje se ponajprije odnose na kurikularnu reformu i licenciranje, odnosno, profesionalizaciju ravnateljskog posla...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br. 10 / 17.03. 2015.

16.03.2015

Kako do boljeg standarda učeničkih domova pomoću projekata i europskih fondova

Gdje se nalaze hrvatski učenički domovi spram istovjetnih ustanova iz Europske unije, kakve su mogućnosti apliciranja na projekte i eventualne nabave opreme kroz fondove EU-a, gdje se i kako mogu realizirati inozemne stručne razmjene... Bile su to samo neke od tema o kojima se raspravljalo u Vodicama na tradicionalnoj Zimskoj školi učeničkih domova u Republici Hrvatskoj. Više od tristo odgojitelja, stručnih suradnika i ravnatelja tri je dana slušalo o hrvatskom i europskom odgojno-obrazovnom kontekstu te aktivno participiralo u brojnim radionicama koje je odabrala Sanja McMurtry, viša savjetnica Agencije za odgoj i obrazovanje...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br. 10 / 17.03. 2015.

 

16.03.2015

Učenjem reda do urednosti

Prema mišljenju pedagoga, djeca se ne rađaju s formiranim navikama urednosti ili neurednosti. Zapravo, te navike djeca stječu usvajajući ponašanje i postupke roditelja. Stoga djeca mogu postati neuredna ako im roditelji popuštaju ili ne daju nikakve obaveze koje bi utjecale na formiranje navike urednosti. Stručnjaci ističu da treba biti malo fleksibilniji ako je dijete u ovoj kategoriji i savjetuju da s njega skinu etiketu neurednosti...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br. 10 / 17.03. 2015.

Moja košarica:

0 kom
0 kn