NOVOSTI

12.06.2017

230 godina Osnovne škole dr. Josipa Pančića, Bribir

Ciljevi su nam potaknuti i osvijestiti čuvanje školske imovine i brigu o okolišu te razvijanje pozitivnog stava prema školi. Želimo smanjiti stupanj nasilja i povećati razinu tolerancije, razvijati važne osobne i socijalne vještine učenika te očuvati kulturnu i materijalnu baštinu Bribira. Naročito sam zadovoljan kolektivom za koji imam samo riječi hvale, ističe ravnatelj Goran Matić...

Više u tiskanome izdanju ŠN, br. 22-23 / 13.06.2017

12.06.2017

Ravnateljsko motrište: Kako spojiti pedagoški i menadžerski rad?

Pedagoški standard i uvjeti rada još su uvijek nedostižni za velik dio strukovnih škola. Mnogi moji kolege ravnatelji to su postigli i prestigli zahvaljujući svojoj osobnosti i predanom radu i ja im na tome najiskrenije čestitam. Ali, to su iznimke, a to bi trebalo biti pravilo. U strukovnim školama menadžerski aspekt rada ravnatelja od iznimne je važnosti. No, pitanje je gdje je granica između pedagoškog i menadžerskog rada ravnatelja. Granice nema, svatko je od nas ravnatelja sam određuje. Svaki ravnatelj želi najbolje školi u kojoj radi. Često puta u takvom pristupu ili izgori ili se prepusti sustavu. Zato mislim da prethodno iskustvo u nastavi ravnatelju može pomoći u određivanju važnosti i jednog i drugog aspekta ravnateljskoga posla... Piše Mijo Matošević, ravnatelj Industrijsko-obrtničke škole iz Nove Gradiške

Više u tiskanome izdanju ŠN, br. 22-23 / 13.06.2017

12.06.2016

Predstavljena knjiga „Vladimir Strugar – učitelj, pedagog i znanstvenik”

Na prigodnoj svečanosti održanoj u četvrtak, 9. lipnja, u prostorima Hrvatskog učiteljskog doma, koju su zajednički organizirali Školske novine, Hrvatski pedagoško-književni zbor, Hrvatska zajednica osnovnih škola, Hrvatska udruga ravnatelja osnovnih škola i Klub umirovljenih prosvjetnih djelatnika Zagreba, predstavljena je najnovija knjiga Školskih novina „Vladimir Strugar – učitelj, pedagog i znanstvenik”, koju su priredili Mladen Medak i Ilija Pejić. O knjizi i njenom autoru govorili su njeni prireditelji, recenzent Slobodan Kaštela, urednik knjige i direktor Školskih novina Ivan Vavra te i sam Vladimir Strugar...

Više u tiskanome izdanju ŠN, br. 22-23 / 13.06.2017

12.06.2017

Dodijeljene Nagrade “Luka Ritz”

Ove godine nagrade su osvojili Dražen Oršuš, učenik Osnovne škole Ludbreg i Karlo Korona iz Gimnazije Jurja Barakovića Zadar, dok je posebno priznanje dobio Fran Markulin iz Tehničke škole Ruđera Boškovića Zagreb...

Više u tiskanome izdanju ŠN, br. 22-23 / 13.06.2017

12.06.2017

OŠ Domovinske zahvalnosti Knin: Izvrsna suradnja vrtića i škole

Vrtić je prva odgojno-obrazovna ustanova u kojoj djeca stječu socijalne vještine, uče o svojim pravima i odgovornosti, poštuju dogovorena pravila i stječu vještine potrebne za cijeli život. Učitelji su u nedoumici i pitaju se kako se djeca u vrtiću spremaju za školu, hoće li imati potrebne vještine i sposobnosti koje će im olakšati polazak u školu. Sva ta pitanja bila su poticaj da se pokrene suradnja Dječjeg vrtića „Cvrčak”, Osnovne škole dr. Franje Tuđmana i Osnovne škole Domovinske zahvalnosti. U dogovoru s ravnateljima ustanova provedeno je i malo istraživanje kojim se željelo utvrditi trenutno stanje odnosa vrtića i škole i kako unaprijediti njihovu suradnju...

Više u tiskanome izdanju ŠN, br. 22-23 / 13.06.2017

12.06.2017

Svestranošću do velikih uspjeha

Ovo je potvrda mog rada i truda i drago mi je da imam barem mali dio u tom plemenitom jeziku. Osjećaj je zaista poseban. Pruža mi sigurnost da je moj pogled na tekst onaj pravi, kaže Rina Baljak, učenica OŠ Silvije Strahimir Kranjčević iz Zagreba, dobitnica Oskara znanja za postignute uspjehe na području poznavanja latinskog jezika. Njezina mentorica Danijela Zamola ističe kako joj je drago zbog učenika koji postigne uspjeh...

Više u tiskanome izdanju ŠN, br. 22-23 / 13.06.2017

12.06.2017

Digitalizacija nastave matematike

Postoje tisuće članaka o informacijsko-komunikacijskoj tehnologiji i tome kako nam IKT može pomoći u nastavi. Osim što IKT pomaže u preoblikovanju nastave i poučavanju, u nastavi matematike može pomoći i u analizi podataka, računanju, proučavanju matematičkih koncepata i na taj način u razumijevanju matematičkih sadržaja. Učenici ili vole ili ne vole matematiku. Rijetki su oni koji je dvojako doživljavaju. No, kakve god osjećaje gajili prema njoj, svi je poštuju...

Više u tiskanome izdanju ŠN, br. 22-23 / 13.06.2017

12.06.2017

Dječji vrtić Lepoglava, Lepoglava: Odgoj za ljudska prava i demokratsku građanskost

Projektom Lepoglavska čipka željelo se djecu senzibilizirati za doživljaj ljepote i bogatstvo kulture te ih potaknuti na njegovanje kulturne baštine i tradicije. Razvijana je djetetova sposobnost u izražavanju, samopouzdanje, uspostavljena je emocionalna povezanost s kulturnom baštinom zavičaja...

Više u tiskanome izdanju ŠN, br. 22-23 / 13.06.2017

12.06.2017

Održivi razvoj i potencijalno darovita djeca

Aktivnosti koje se posebno preporučuju u radu s darovitom djecom jesu i one koje potiču aktivno učenje, više razine misaonih procesa i kreativno mišljenje. Kao jedna od „zahvalnijih” tema pokazao se održivi razvoj. Osjetljivost djece za tu temu razvija se u otvorenom poticajnom vrtićkom i školskom okružju, uz ciljane i osmišljene aktivnosti koje odgojitelji i učitelji planiraju i provode zajedno s djecom...

Više u tiskanome izdanju ŠN, br. 22-23 / 13.06.2017

12.06.2017

OŠ Ivana Gundulića, Zagreb: Projekt Erasmus+ KA1 – individualno usavršavanje učitelja

Finske škole, kao i finsko školstvo, na posjetitelja uvijek ostave neizbrisiv dojam. Autoricu ovoga teksta zadivio je izgled škole koju je posjetila, namještaj, boje zidova soba za odmor, velika kantina i zadivljujuća zbornica. Namještaj je u potpunosti fleksibilan i prilagođen potrebama nastavnih predmeta. No, za odlično obrazovanje i dobar odgoj potrebno je mnogo više – povjerenje između učenika, učitelja i roditelja – na njemu počiva finsko školstvo...

Više u tiskanome izdanju ŠN, br. 22-23 / 13.06.2017

Moja košarica:

0 kom
0 kn