NOVOSTI

02.07.2015

Kasica prasica ispred MZOS-a

Grupa građana jutros je ispred Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta postavila kasicu prasicu i pokrenula virtualnu kampanju putem Facebooka "Doniraj minimum za kurikulum". Zabrinuti građani, kako se nazivaju, u kampanji su pozvali Hrvate da izdvoje koju lipu i pomognu ministru Mornaru da "spasi što se spasiti da".
U dopisu novinskim redakcijama pokretači ove inicijative pitaju se: "Hoće li i ove godine u prosincu ponestati novca za isplatu plaća u prosvjeti? Koliko je Oskara znanja moguće financirati za cijenu službenog automobila lokalnog šerifa? Shvativši kako se redovitim dijeljenjem tih briga uz jutarnju kavu situacija neće nimalo promijeniti, građani su odlučili ujediniti svoje kune i pružiti Ministarstvu obrazovanja, znanosti i sporta slamku spasa"...

30.06.2015

Završila 20. Filmska revija mladeži i 8. Four River Film Festival

Svečanom dodjelom nagrade 'Žuta zastava', nagradom publike i posebnim nagradama 'Talent campOdense' i 'Prodigy camp' u karlovačkom Zorin domu, u subotu, 27. lipnja, završila je 20. Filmska revija mladeži i 8. Four River Film Festival! Ove godine od 398 prijavljenih filmova iz cijelog svijeta, selekcijska komisija odabrala je 72 filma koji su konkurirali za 17 nagrada i dvije posebne nagrade. Filmska revija mladeži i Four River Film Festival, centralno je mjesto hrvatskog srednjoškolskog filmskog stvaralaštva, a održavali su se od 23. do 27. lipnja u Karlovcu. Grand prix 20. Filmske revije mladeži i 8. Four River Film Festivala osvojio je danski film 'Nakon meča' redatelja Adama Paaskea iz filmske grupe Station Next. Prema riječima stručnog žirija, kojeg čine Alexandre Juruena, Rada Šešić i Cheryll Hidalgo, žiri je prepoznao odličnu glumu, jake emocije koje je film izazvao kod publike, kameru koja je izvrsno pratila priču te su zaključili da film zaslužuje najveću zahvalu...

 

15.06.2015

110 godina OŠ „Vladimir Nazor” Duga Resa

Kvalitetna ekipiranost i entuzijazam djelatnika rezultirali su vrlo dobrom odgojnom komponentnom školovanja, pa ovdje niti ne znaju za međuvršnjačko nasilje. Unatoč bremenu cjelovitog odgoja, koje je uslijed raznih okolnosti gotovo u potpunosti prebačeno na školu, OŠ „Vladimir Nazor” uspješna je u svim zadaćama koje odgojno-obrazovni proces stavlja pred njih...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br. 23-24 / 16.06. 2015.

15.06.2015

Filozofski fakultet u Zagrebu: Otvorena Austrijska knjižnica

Na prigodnoj svečanosti održanoj prošloga četvrtka na Filozofskom fakultetu u Zagrebu otvorena je Austrijska knjižnica Zagreb, koja je osnovana na inicijativu Austrijskoga kulturnoga foruma i Veleposlanstva Republike Austrije u Zagrebu te Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Otvarajući svečanost, dekan Filozofskog fakulteta dr. sc. Vlatko Previšić, istaknuo je veliko zadovoljstvo što su se na jednome mjestu okupili prijatelji Filozofskog fakulteta...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br. 23-24 / 16.06. 2015.

 

15.06.2015

Djeca i bazeni

Uz radost i dobro raspoloženje koje kupanje i plivanje donose, postoje i objektivni zdravstveni rizici. Voda u kojoj se kupamo može biti izvor zaraze odnosno infekcije. Rizik zaraze je veći što je vodena površina u kojoj se kupamo manja i slabije protočna, jer je tada veća mogućnost prisustva više koncentracije mikroorganizama...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br. 23-24 / 16.06. 2015.

 

15.06.2015

Dječji vrtić Grigora Viteza Zagreb: Tri i pol desetljeća igre i kreativnosti

Dječji vrtić Grigora Viteza ove je godine proslavio 35 godina rada i tom je prigodom održano nekoliko zanimljivih događanja. Vrtić je ove godine obnovio status Međunarodne Eko škole, što znači da je vrtić u cijelosti ispunio uvjete iz smjernica za provedbu programa Eko-škole i izvršio sve potrebne radnje za obnavljanje ovog međunarodnog priznanja te je tom prigodom povodom obnavljanja statusa podignuta Zelena zastava. U svakoj odgojnoj skupini u centralnom objektu koji je bio otvoren za javnost, održavale su se kreativne radionice djece i odgajatelja, a mogli su im se pridružiti zainteresirani posjetitelji...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br. 23-24 / 16.06. 2015.

15.06.2015

Projekt koji podiže kvalitetu obrazovanja

Grad Samobor, u partnerstvu sa Zavodom Republike Slovenije za šolstvo, proveo je projekt Kolegijalno podupiranje među učiteljima, po načelima coachinga, s ciljem stvaranja poticajnog okruženja za učenike PEERTNER, a partneri su Osnovna škola Milan Lang, Osnovna škola Martin Krpan iz Ljubljane, Primera Skupina d. o. o. i Hrvatsko učiteljsko društvo. Ukupna je vrijednost projekta 22 655 eura, od čega sufinanciranje Europske komisije iznosi 19 491 euro, dok razliku podmiruje prijavitelj Grad Samobor, a provodi se u sklopu aktivnosti partnerstva Comenius Regio, natječaja koji je raspisala Agencija za mobilnost i programe EU. Traje dvije godine, od 2013. do 2015., te je u srpnju predviđen završni skup. U projekt je izravno bilo uključeno više od 50 nastavnika iz partnerskih škola OŠ Milan Lang i OŠ Martin Krpan...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br. 23-24 / 16.06. 2015.

15.06.2015

Trebaju li djeca znati čitati i pisati prije polaska u školu?

Trebaju li novopečeni prvašići već prvi dan  doći u školu puni različitih znanja, naučenih malih i velikih tiskanih slova, možda i pokojega pisanog ili možda svih? Trebaju li znati rješavati računske zadatke, brojiti do sto tisuća, znati da je srnjak manji od jelena te da postoji jelen lopatar i, naravno, kako se zovu njihove ženke? NE, ali...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br. 23-24 / 16.06. 2015.

15.06.2015

OŠ Divšići: Edukacijsko-pedagoški projekt u suradnji s Arheološkim muzejom Istre

Od početka školske godine kada smo u kurikulum uvrstili projekt "Vrčin – brončanodobna gradina" pa do završnog proizvoda – otvaranje izložbe i tiskanja kataloga, prošli smo cijeli niz predavanja, istraživanja i radionica koje su od neprocjenjivog značenja za sve učenike i djelatnike naše male škole...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br. 23-24 / 16.06. 2015.

 

15.06.2015

Specifičnosti vrjednovanja glazbene kulture u osnovnoj školi

Cilj nastave glazbene kulture u osnovnoj školi jest uvođenje učenika u glazbenu kulturu i glazbenu umjetnost, upoznavanje osnovnih elemenata glazbenog jezika, razvijanje glazbene kreativnosti, usvajanje vrijednosti i mjerila za kritičko i estetsko procjenjivanje glazbe, zatim razvijanje glazbenog senzibiliteta i vještina učenika kroz zajedničko ili individualno muziciranje (pjevanje, sviranje na udaraljkama, pokret uz glazbu) uz uvažavanje posebnosti individualnog razvoja, senzibiliziranje učenika za slušanje umjetničke glazbe i razvijanje glazbenog ukusa učenika...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br. 23-24 / 16.06. 2015.

 

Moja košarica:

0 kom
0 kn