NOVOSTI

23.05.2016

230 godina OŠ Ivana Mažuranića, Novi Vinodolski

Osnovnu školu Ivana Mažuranića u malenome primorskom gradiću Novi Vinodolski nedaleko od Crikvenice ove godine pohađa 310 učenika, uz još 45 djece u Osnovnoj glazbenoj školi, koja djeluje u istoj zgradi. Nastava se održava u jednoj prijepodnevnoj smjeni, a rad Glazbene škole, koju pohađaju i djeca iz bribirske škole, prilagođen je radu OŠ. Zaposleno je pedesetak djelatnika, a stručnu službu čine psihologinja Andrea Bačić-Pavat, knjižničarka Ana Božić Blažević te ravnatelj Boris Turjak, koji je u školi više od tri desetljeća...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br. 20 / 24.05.2016

 

23.05.2016

Ravnateljsko motrište: Povjerenje kao temelj za trajan uspjeh

U maloj sredini, na području od posebne državne skrbi koje taj status ima temeljem kriterija ekonomske nerazvijenosti i u školi koja ima status škole s otežanim uvjetima rada, s timom koji predstavlja spoj mladosti i zrelosti uspjeli smo stvoriti toplu zajednicu koja funkcionira kao velika obitelj. Mi poznajemo svakog našeg učenika (ima ih samo 170) po imenu i prezimenu, poznajemo njihove roditelje jer su bili naši učenici, i pratimo ih u njihovim životima od rođenja do zrelosti... Piše Rahela Blažević, ravnateljica OŠ Andrije Kačića Miošića, Donja Voća

Više u tiskanom izdanju ŠN, br. 20 / 24.05.2016

23.05.2016

Hvar: Šesti susret „Dica i ČAkavica?

Zbog suvremenog načina života, migracija stanovnika, procesa socijalne integracije, svjedoci smo prijetnje izumiranja brojnih narječja i dijalekata u Hrvatskoj. Prijetnji njihovom izumiranju svakako pridonosi i činjenica da institucionalizirani odgoj i obrazovanje pretpostavlja upotrebu hrvatskog standardnog jezika te se, zbog zakonskih odredbi, poglavito u školama inzistira na komunikaciji standardnim jezikom...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br. 20 / 24.05.2016

23.05.2016

Kvalitetni vrtićki programi nisu skupi

Roditelji moraju biti dobro informirani o ponuđenim programima, a prije odabira najpogodnijeg programa trebaju dobro razmotriti ima li vrtić dozvolu odnosno je li registriran za određeni program. Nije na odmet provjeriti imaju li potencijalni vrtić odnosno jaslice odgovarajuće dozvole za rad kao dokaz da zadovoljavaju određene standarde u skrbi o djeci. Jedan je od najsigurnijih načina za provjeru službena baza Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br. 20 / 24.05.2016

23.05.2016

Tradicionalan projektni dan UD Kvarner okupio goste i prijatelje

Zanimljiv program „Kvarnerskih priča” i obećavajuće dobro druženje privukli su goste iz same Rijeke, obližnjeg otoka Unija, Varaždina, Zagreba, Opatije, slovenskog Celja. Program se sastojao od likovne kolonije „Slike i skulpture od naplavina”, natjecanja u uličnoj košarci, bilijaru te stolnom nogometu...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br. 20 / 24.05.2016

23.05.2016

Sustav treba motivirati neuspješne i prosječne učenike

Sam dobitak Oskara znanja ne znači mi mnogo. Činjenica da sam prvi u državi iz kemije, naprotiv, znači mi mnogo. No, i kolega koji je osvojio drugo mjesto također odlično zna kemiju te je stvar dobrog raspoloženja, dobre koncentracije i malo sreće što sam upravo ja završio na prvome mjestu. Zbog toga mi Oskar znanja kao takav ne znači previše, iako je svako priznanje lijepo. Nisu samo učenici koji su ostvarili prva mjesta zaslužili to priznanje i zbog toga mislim da se prevelika pozornost posvećuje toj manifestaciji. Uz to, već sam bio pohvaljen i na samome državnome natjecanju – govori Viktor Škorjanc, učenik četvrtog, završnog razreda Prirodoslovne i grafičke škole Rijeka...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br. 20 / 24.05.2016

23.05.2016

Poboljšati svijet kvalitetnim promjenama u školstvu

Nakon uspješnog sudjelovanja u Comenius programu u kojem je OŠ Bartola Kašića uspješno provela projekt multilateralnog školskog partnerstva od 2012. do 2014. godine s partnerima iz četiri europske države, trenutno je škola jedan od sedam partnera u Erasmus+ projektu pod nazivom „Young citizens of Europe – our future. The path of knowing, growing and understanding", a uz nju su još Zespolskol NR 7 Szkola Podstawowa NR 12 Gymnazium NR 8, Gdynia – Poljska; Liceul de Arte „Marin Sorescu" iz Craiovie u Rumunjskoj; Sportno uchilishte „Georgi Benkovski" iz Plevena u Bugarskoj; 75.Yil Kocatepe ortaokulu iz Tarsusa uTurskoj; C. Carlo Alberto Dalla Chiesa, San Giovanni La Punta – Italija; škola Koivusaaren koulu, Järvenpää iz Finske...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br. 20 / 24.05.2016

 

23.05.2016

Igrom do velikih životnih lekcija

Turbulentan život modernog društva te svijest da ekološka kriza ima globalne dimenzije pokazuju neodrživost tradicionalnog modela ljudskog ponašanja. Cilj odgoja i obrazovanja za održivi razvoj jest ekološka svijest, a ona se temelji na novim spoznajama, stajalištima, vrijednostima, mišljenjima i ponašanjima...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br. 20 / 24.05.2016

23.05.2016

Agresivnosti, destruktivno i autodestruktivno ponašanje učenika u osnovnoj školi

U nastavnoj praksi, radeći s učenicima u razvojnoj dobi, često sam imala priliku susretati učenike koji još u ranom djetinjstvu nisu naučili kako se nositi s frustracijama, kako prevladati strah i tjeskobu i kako razvijati prijateljstvo...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br. 20 / 24.05.2016

23.05.2016

Kako zainteresirati učenike za učenje sttanog jezika

Učitelj treba stvoriti opuštenu, ali radnu atmosferu na satu, razviti dobar odnos s učenicima, pohvaliti ih, osmišljavati zadatke koji su ostvarivi, poticati ih da uče samostalno i izvan učionice, a nastavne sadržaje i teme učiniti relevantnima za učenikov svakodnevni život...

Više u tiskanom izdanju ŠN, br. 20 / 24.05.2016

Moja košarica:

0 kom
0 kn